Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen oplossen
- Ik kan het opgeslagen kaartje niet meer openen

Probeer de pagina te vernieuwen. Je krijgt dan een melding wil je de pagina verlaten. Klik dan op "Ja".

- Waarom is mijn foto niet meer zichtbaar in het kaartje?

De foto in de kaart is gekoppeld aan de afbeeldingen die jij geladen hebt. Wanneer je een foto verwijdert uit jouw afbeeldingen dan is deze koppeling verbroken. Het is dan mogelijk dat de foto niet meer wordt weergegeven. Upload de foto opnieuw en check of deze weer in het kaartje wordt weergegeven. Mocht het niet lukken, neem dan even contact met ons op.

- De basiskaart wordt weergegeven i.p.v. mijn opgeslagen kaartje

Wanneer je pas tijdens de laatste stap van de bestelprocedure je account aanmaakt dan kan het voorkomen dat je opgeslagen kaartje niet goed wordt weergegeven. In plaats daarvan zie je de basiskaart. Is dit het geval, neem dan even contact met ons op.

- Ik kan mijn kaart wel openen maar niet meer bewerken

Wanneer je een opgeslagen kaartje hebt besteld (proefkaart of oplage) dan wordt deze automatisch vergrendeld.
Door eerst een kopie van het kaartje te maken kun je het kaartje weer bewerken. Onder het kaartje is een symbooltje zichtbaar met 2 vierkantjes, als je daarop klikt wordt de kaart gekopieerd en kun je deze weer bewerken.

- Ik kan de tekst niet meer bewerken

Check even of je het tekstvlak niet hebt vergrendeld. Bij iedere laag staat een icoontje van een slotje.
Kijk bij de betreffende tekstlaag of je deze wellicht hebt aangevinkt waardoor de laag vergrendeld is.
Als dat het geval is, klik het slotje dan weer uit en dan kun je de tekst in deze laag weer bewerken.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
010 - 2266554
E-MAIL
info@tsjip.nl