Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Nieuwe site
- Kan ik met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op de nieuwe site?

Op 15 september jl. is site van Tsjipgeboortekaartjes geheel vernieuwd. Omdat het een hele nieuwe site betreft met veel meer mogelijkheden was het niet mogelijk om bestaande accounts over te zetten. Je kunt nog wel via de oude site inloggen en je kaartje bewerken en/of bestellen. De oude site is te bereiken via deze link: http://tsjipgeboortekaartjes-oud.nl De oude site blijft tot en met 31 december 2015 live staan.

- Moet ik op de nieuwe website mijn geboortekaartje opnieuw opmaken?

Dat hoeft niet, de oude website site is ook nog online op www.tsjipgeboortekaartje-oud.nl. Via je oude account is je kaartje te bewerken en/of te bestellen. De oude site is nog online tot 31 december 2015. Vind je het leuker om je kaartje in de nieuwe site op te maken, dan kan dat natuurlijk ook. De vernieuwde editor heeft nog meer mogelijkheden!

- Bewaren jullie de bestanden van de via de oude site bestelde kaartjes?

De oude site blijft nog online op een andere url (www.tsjipgeboortekaartjes.oud.nl) tot 31 december 2015. Daarna wordt de site opgeheven en verdwijnen ook de accounts en de daaraan gekoppelde kaartjes en de pdf bestanden. De basiskaarten bewaren wij nog wel. Wil je eventueel een door/voor jou opgemaakte pdf bewaren om bijvoorbeeld als basis te gebruiken voor een volgend kaartje, neem dan even contact met ons op, dan kunnen wij jouw pdf offline opslaan.

- Ik heb een kaartje op de oude site gezien maar kan deze niet terugvinden op de nieuwe site.

De nieuwe site hebben wij uitgebreid met een groot aantal nieuwe kaartjes die aansluiten bij de huidige trends.
We hebben ook een aantal kaarten vervangen door nieuwe kaartjes. Het kan dus zijn dat een kaartje wat je op de oude site hebt gezien nu ontbreekt. Neem dan even contact met ons op dan kunnen we het betreffende kaartje weer online zetten.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
010 - 2266554
E-MAIL
info@tsjip.nl