Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Levering geboortekaartjes en enveloppen
- Wat als het invoeren van de bestelling niet lukt?

Dan kun je gewoon even bellen (010-2266554) of mailen (info@tsjip.nl) en dan helpen we je graag!

- Wat als ik niet tevreden ben over de kaartjes?

Controleer direct na ontvangst de kaartjes. Heb je klachten, stuur dan een mail met een omschrijving van je klacht en één of twee duidelijke foto's. Wij nemen dan contact met je op en zullen er alles aan om dit snel en naar tevredenheid op te lossen. Let op: Bij reeds verzonden kaartjes kunnen wij geen klachten meer in behandeling nemen!

- Hoe snel worden de kaartjes geleverd?

Bij bestelling voor 12.00 uur op werkdagen worden de kaartjes dezelfde dag gedrukt en verzonden.
De proefkaarten worden met brievenbuspost verzonden en zijn meestal de volgende dag in huis.
De oplages worden als pakketpost met DHL of PostNL verzonden en zijn meestal de volgende dag in huis. Je ontvangt per mail een Track & Trace code zodat je de zending kunt volgen. Echter zodra wij het pakket hebben overgedragen aan de pakketdienst hebben wij geen controle meer over de levering.
We bezorgen ook op zaterdag. Geef je de bestelling op vrijdagmiddag na 12.00 uur of gedurende het weekend door, dan worden de kaartjes de maandag daarop gedrukt en verstuurd. Je ontvangt ze dan dinsdag.

Rondom feestdagen (Kerst, Pasen, Hemelvaartdag etc.) is het extra druk, dan kan het voorkomen dat het pakket een dag later geleverd wordt.

- Is het mogelijk om de enveloppen eerder te ontvangen?

Dat is mogelijk: via je account kun je de enveloppen op ieder gewenst moment bestellen. Op de pagina Enveloppen kun je het gewenste aantal, formaat en de kleur kiezen. Plaats het in je winkelmandje en reken vervolgens af.
De enveloppen worden met pakketpost verstuurd, dit houdt wel in dat er extra verzendkosten (€ 7,50) in rekening worden gebracht.

- Er zit kleurverschil tussen de proefkaart en de bestelde oplage, hoe kan dat?

Er zal altijd een kleurverschil zitten tussen de verschillende drukmomenten. De drukpers is gevoelig voor veel omgevingsfactoren zoals luchtvochtigheid. De kleurverschillen moeten wel binnen een bepaalde tolerantie vallen.
Ook de papiersoort heeft invloed op de kleur: zo zal een kaartje op Standaard Mat papier van kleur verschillen met hetzelfde kaartje maar dan gedrukt op Metallic of Luxe wit.
Controleer dus eerst of de kaartjes op dezelfde papiersoort zijn gedrukt als de proefkaart.
Is het verschil extreem, stuur ons dan per mail een duidelijke foto. Wij zullen het kleurverschil dan beoordelen en nemen dan contact met je op.

- Hoe kan ik de oplage van het geboortekaartje bestellen?

Via je account kun je heel eenvoudig de gewenste oplage van je kaartje bestellen.
Log in en open het opgeslagen kaartje. Pas de laatste geboortegegevens aan en controleer nogmaals het hele kaartje.
Klik vervolgens op Controleer & Bestel om het kaartje nogmaals in zijn geheel te zien. Controleer voor de zekerheid nog een keer of alles klopt en of je niets vergeten bent aan te passen. Klik op Bestel oplage. In het winkelmandje kun je het gewenste aantal en de papierkwaliteit selecteren. Op basis van de gekozen oplage wordt direct de prijs berekend. Je kunt nu ook enveloppen en adresetiketten bestellen. Vul vervolgens de verzendgegevens in en reken af via de betaalpagina. De bestelling komt bij ons binnen nadat de betaling geaccordeerd is. Als de bestelling voor 12.00 uur bij ons binnen is, dan worden de kaartjes dezelfde dag gedrukt en verzonden.

- Ik heb te weinig kaartjes besteld. Kan ik bijbestellen?

Ja, dat kan. De kaartjes zijn per 10 stuks te bestellen. Houdt er wel rekening mee dat het om een nieuwe order en een kleinere oplage gaat en dat daarom niet dezelfde prijs gehanteerd worden als voor de 1e bestelling. Bij een kleinere oplage hoort een andere staffelprijs. Dit komt o.a. doordat de opstartkosten van de drukker even hoog zijn voor een kleine als voor een grotere oplage. Nabestellen is dus mogelijk maar meestal zeer onvoordelig. Neem liever het zekere voor het onzekere en bestel iets meer kaartjes meer bij de oplage.

- Er zit een fout in mijn kaartje en ik heb de oplage al besteld!

Wij controleren niet op tekst- of spellingfouten. De teksten zijn voor eigen verantwoording. Toch kan er, ondanks veelvuldig controleren, weleens een fout insluipen of over het hoofd worden gezien. Heel vervelend!
Wil je de oplage in zijn geheel over laten drukken, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen je dan een kleine korting geven. Let op: Ontdek je de fout pas na verzending van de kaartjes dan beschouwen wij de order als geaccepteerd.

- Moet ik mijn bestelling al ruim van tevoren aanmelden?

Nee, dat is niet mogelijk. Je hebt je bewerkte kaartje opgeslagen in je account. Deze pas je aan als je kindje geboren is.
Vervolgens kun je de gewenste oplage bestellen en afrekenen.

- Wanneer bestel ik de oplage van de geboortekaartjes?

Nadat jullie kindje geboren is kun je via je account kun je heel eenvoudig de gewenste oplage van je kaartje bestellen.
Log in en open het opgeslagen kaartje. Pas de laatste geboortegegevens aan en controleer nogmaals het hele kaartje.
Klik vervolgens op Controleer & Bestel om het kaartje nogmaals in zijn geheel te zien. Controleer voor de zekerheid nog een keer of alles klopt en of je niets vergeten bent aan te passen. Klik op Bestel oplage. In het winkelmandje kun je het gewenste aantal en de papierkwaliteit selecteren. Op basis van de gekozen oplage wordt direct de prijs berekend. Je kunt nu ook enveloppen en adresetiketten bestellen. Vul vervolgens de verzendgegevens in en reken af via de betaalpagina. De bestelling komt bij ons binnen nadat de betaling geaccordeerd is. Als de bestelling voor 12.00 uur bij ons binnen is, dan worden de kaartjes dezelfde dag gedrukt en verzonden.

- Ik heb minder kaartjes ontvangen dan besteld

Op de drukpers worden de kaartjes geteld en er worden in principe altijd iets teveel kaartjes geleverd. Daardoor is het mogelijk dat je meer kaartje hebt ontvangen dan enveloppen. Dit doen wij om een eventueel beschadigd kaartje te compenseren.
Mocht je toch te weinig kaartjes hebben ontvangen, laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten. Wij nemen dit op met onze drukker en zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

- Is het ook mogelijk om de kaartjes in België te bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Onze ervaring is dat met PostNL zijn het pakket binnen een werkdag bezorgd wordt. Houdt voor de zekerheid rekening met een levertijd van 2 werkdagen. De verzendkosten voor een pakket naar België bedragen € 13,50.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
010 - 2266554
E-MAIL
info@tsjip.nl